Account Manager

Account Manager

bij Shortcut, bureau van contentement

Herken je jezelf hierin?

Je hebt maturiteit en ervaring in de reclame, minimaal zo’n 7 jaar.

Meewerken aan maatschappelijk relevante projecten, daar word je gelukkig van.

Je volgt de politieke en maatschappelijke actualiteit en hebt oog voor trends in communicatie en technologie.

Je spreekt quasi perfect Frans en Nederlands. Engels is een bonus.

Je kan strategisch en inhoudelijk meedenken, zowel intern als met de klant.

Bij ‘post’ denk je niet aan jouw brievenbus maar aan social media.

Je hebt commerciële feeling, je bent een ‘farmer’ die bij klanten polst naar andere behoeften en opportuniteiten.

Een handje meehelpen met ons business development, in het Frans? Graag!

Je bent creatief met de creatieven, je weet wat een juiste, doeltreffende en artistiek waardevolle creatie is.

Je werkt gestructureerd en kan die structuur ook opleggen aan je teams van creatieven.

Je draagt graag je inhoudelijke steentje bij tot competitiedossiers en strategische presentaties.

Presenteren voor een pitch of aan een klant, geen probleem.

Je bent gebeten door het vak en straalt dat ook uit.

Jouw glas is altijd halfvol, en je schenkt de glazen van je collega’s ook halfvol!

Wat kan jij bij ons vinden?

Een loon dat jou elke maand doet glimlachen.

Creatieve collega’s die jou elke dag doen glimlachen.

Heel wat klanten en projecten die maatschappelijk zinvol zijn.

Verantwoordelijkheid over één of twee key accounts en enkele kleine maar fijne klanten.

Heel veel variatie in je job, van puur account management tot strategie, sales en zelfs creatieve inbreng.

De mogelijkheid om je eigen interesses te volgen en je eigen pad bij ons uit te stippelen.

Soms late uren, maar die vliegen voorbij.

Voel je de vibes?
Stuur je motivatiebrief en je CV naar patrick.de.win@shortcut.be.

Shortcut
We gebruiken cookies op deze website om uw gebruikerservaring te verbeteren. Door verder te gaan, gaat u hiermee akkoord. Meer informatie